W technologii hybrydowej bez możliwości ładowania poszczególne napędy zmieniają się automatycznie, ograniczając w ten sposób obciążenie silnika spalinowego i zużycie paliwa. Oszczędzaj do 40% w porównaniu z samochodem spalinowym*.
Przyspieszenie samochodu E-Tech full hybrid jest bardziej dynamiczne w porównaniu z pojazdem spalinowym. Dodatkowy komfort gwarantuje cicha praca i brak wibracji w trybie elektrycznym. Samochód E-Tech full hybrid sam ładuje akumulator i nie musi być podłączony do prądu.
Silnik elektryczny samochodów E-Tech full hybrid nie emituje CO₂ podczas jazdy. Zasadniczo emisje zanieczyszczeń z pojazdu hybrydowego bez możliwości ładowania są średnio o 25% niższe w porównaniu z pojazdem spalinowym.
*Zużycie i emisja CO2 zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. Podane wartości mogą się różnić od rzeczywistych, na które wpływają m. in. styl i warunki jazdy, dodatkowe wyposażenie samochodu zainstalowane po rejestracji pojazdu, jego stan techniczny
Zmniejszenie zużycia paliwa, obniżenie kosztów utrzymania, ulgi podatkowe dla firm…
Pojazdy E-Tech full hybrid to oszczędności każdego dnia.
zużycie paliwa
Dzięki pojazdom hybrydowym bez możliwości ładowania ograniczysz liczbę wizyt na stacji benzynowej. Połączenie silników elektrycznych i silnika spalinowych może obniżyć zużycie paliwa nawet o 40%* w porównaniu z pojazdem spalinowym.
obsługa serwisowa
Częstotliwość obsługi serwisowej pojazdu hybrydowego bez możliwości ładowania jest taka sama jak pojazdu spalinowego. Jednak ogólna obsługa techniczna pojazdów hybrydowych jest prostsza i tańsza dzięki zmniejszeniu ilości zużywających się części. Przypominamy, że gwarancja na akumulator trakcyjny wynosi 8 lat lub 160 000 km.
samochody E-Tech full hybrid dla firm
Dla firmy zainwestowanie we flotę pojazdów hybrydowych bez możliwości ładowania to korzyść finansowa. Zmniejszają się koszty użytkowania (serwisowanie i zużycie paliwa).
*cykl WLTP miejski
Pojazdy Renault E-Tech full hybrid nie wymagają podłączenia do źródła ładowania, ładują się same podczas hamowania i zwalniania. Elastyczna, dynamiczna i wygodna jazda ze wszystkimi zaletami silnika spalinowego w połączeniu z ciszą trybu 100% elektrycznego.
niski poziom emisji
Pojazdy hybrydowe bez możliwości ładowania emitują do 40% mniej CO2 (cykl WLTP) niż samochody spalinowe, zmniejszając w ten sposób emisję cząstek szkodliwych dla środowiska.
akumulator poddawany recyklingowi
Nasze ponad jedenastoletnie doświadczenie na rynku samochodów elektrycznych pozwala nam zaoferować recykling akumulatorów wykraczający poza wymogi rozporządzenia europejskiego. Z pomocą partnerów i wyspecjalizowanych firm, zużyte akumulatory są ponownie wykorzystywane w innych maszynach, a później ich materiały są poddawane recyklingowi.
Tak, to jedna z ich wielkich zalet.
Oprócz silnika benzynowego samochody hybrydowe są wyposażone w jeden lub więcej silników elektrycznych. Te silniki nie emitują CO2.
Ponieważ pojazd regularnie używa napędu hybrydowego (elektryczny + spalinowy) lub trybu 100% elektrycznego, emituje mniej zanieczyszczeń niż pojazd spalinowy.
Jeśli zdecydujesz się na samochód hybrydowy bez możliwości ładowania (który ładuje się podczas jazdy dzięki energii cieplnej i kinetycznej), zużycie może być nawet o 40% niższe niż w przypadku równoważnego silnika spalinowego.
Tak, zwłaszcza jeśli dużo jeździsz!
Samochody hybrydowe używają naprzemiennie napędów: elektrycznego, hybrydowego i benzynowego. Z definicji silnik benzynowy będzie mniej używany niż w samochodzie spalinowym, co zmniejszy liczbę wizyt na stacjach benzynowych.
Przy zakupie samochód hybrydowy ma wyższą cenę niż równoważny samochód spalinowy. Jednak koszty obsługi serwisowej pojazdów hybrydowych są niższe dzięki zmniejszeniu ilości części zużywających się w silniku.
Wbrew powszechnemu przekonaniu obsługa serwisowa pojazdów hybrydowych jest tak samo prosta jak pojazdów spalinowych, a z czasem staje się jeszcze bardziej korzystna dzięki mniejszemu wykorzystaniu silnika spalinowego.