RENAULT
Renault, historyczna marka mobilności i lider pojazdów elektrycznych w Europie, zawsze opracowywała innowacyjne pojazdy. Jego ambicją jest ucieleśnienie nowoczesności i innowacji w zakresie technologii, energii i usług mobilności w przemyśle motoryzacyjnym i poza nim.
DACIA
Dacia wyróżniała się w branży motoryzacyjnej niekonwencjonalnym duchem. W świecie, który staje się coraz bardziej złożony, Dacia koncentruje się na tym, co najważniejsze: tworzeniu nowych samochodów przystępnych cenowo dla jak największej liczby osób.
ALPINE
Alpine stało się marką dedykowaną innowacyjnym, autentycznym i ekskluzywnym samochodom sportowym Grupy Renault. "Garaż marzeń" złożony z ekskluzywnych i futurystycznych elektrycznych samochodów sportowych, generujących marzenia, ale przeznaczonych do prawdziwego życia, wkrótce znajdzie się w ofercie marki.
GRUPA RENAULT
Grupa Renault to przedsiębiorstwo międzynarodowe wywodzące się z Francji. Nasza marka ma za sobą ponad 115 lat doświadczenia. Działamy w 128 krajach świata. Dzięki współpracy z partnerami strategicznymi jesteśmy 4. producentem samochodów na świecie. Dzisiaj ponad 120 000 osób na całym świecie współpracuje z nami. Łączy nas wszystkich wspólna pasja: samochody.
NASZE PODMIOTY BANKOWE I USŁUGOWE-MOBILIZE
Mobilize oferuje ekscytujące doświadczenie pracy w branży bankowej, jednocześnie ciesząc się centralnym miejscem w branży motoryzacyjnej. Pracując w Mobilize, będziesz rozwijać swoje umiejętności w ramach profesjonalnych i zaangażowanych zespołów. Uczenie się, dzielenie się, rozwój i sukces to cztery wymiary doświadczenia, które oferujemy naszym pracownikom.
SIEĆ AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW RENAULT I DACII
Sieć Autoryzowanych Partnerów Renault i Dacia oferuje kompleksową obsługę, zarówno Klientów indywidualnych, jak i flotowych, w zakresie: sprzedaży samochodów nowych (osobowych i lekkich użytkowych) marek Renault i Dacia, sprzedaży samochodów używanych wszystkich marek, sprzedaży produktów i usług finansowych oraz ubezpieczeń, napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych.
Zainspiruj się historią naszych pracowników i dołącz do Renault Group!
AGNIESZKA ŁYŻWIŃSKA
„Jestem fanem motoryzacji i ta pasja już od początku mojej kariery zawodowej skłoniła mnie do poszukiwania pracy w branży motoryzacyjnej. Poza spełnieniem moich ambicji motoryzacyjnych firma dała mi ogromny wachlarz możliwości odkrycia w sobie talentów od bycia Sprzedawcą, Szefem salonu, Dyrektorem Handlowym aż po dzień dzisiejszy kiedy jestem Dyrektorem Marketingu marek Renault i Alpine na region Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas mojej drogi w Renault miałam możliwość wzięcia udziału w wielu spotkaniach, konferencjach, premierach nowych modeli oraz poznania wielu ciekawych i inspirujących ludzi na całym świecie. Jestem dumna, że pracuję dla Renault. Każdego dnia czerpię z tego ogromną satysfakcję."
KATARZYNA BIELAWSKA
„Swoją ścieżkę kariery w Grupie Renault rozpoczęłam w 2017 roku na stanowisku Produkt Managera w dziale Obsługi Posprzedażnej regionu EAST. Odpowiedzialna za sektor akcesoriów w 7 krajach, miałam przyjemność pracować z wieloma pasjonatami motoryzacji, ekspertami ze świata Automotive oraz dostawcami nietuzinkowych rozwiązań do modeli Renault oraz Dacia. Moje zainteresowanie obszarem online oraz szerokie możliwości rozwoju w spółce, zawiodły mnie następnie na stanowisko Digital Program Managera, na którym byłam odpowiedzialna za cyfryzację świata Aftersales oraz wprowadzanie nowoczesnych kanałów komunikacji z naszymi Klientami – właścicielami i pasjonatami marek Renault oraz Dacia. Dynamiczna sytuacja w Grupie, pozwala na ciągły rozwój i odkrywanie swoich talentów na nowo, stąd od 2023 roku zajmuję stanowisko CRM Managera w regionie EAST, dzięki któremu odkrywam nowe kanały dotarcia do Klientów, tym razem z perspektywy biznesu samochodów nowych. W trakcie pracy w Grupie Renault znalazłam wiele możliwości do rozwoju, spotkałam mnóstwo porywających osobowości i nadal mam ochotę na więcej!"
ŁUKASZ GŁOWALA
„Praca w przemyśle motoryzacyjnym niesie ze sobą mnóstwo wspaniałych korzyści: można pracować z produktem, który jest rozpoznawalny, budzi emocje, fascynuje i stanowi ważną część przemysłu. Dołączyłem do Grupy Renault w 2019 r. jako manager odpowiedzialny za narzędzia digitalowe i analitykę. Od 2023 zajmuję stanowisko Brand Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej. Mimo upływu lat, dalej sprawia mi radość patrzenie jak nowe modele, nad którymi pracujemy wchodzą na rynek, zaczynają być zauważalne na ulicach, aż w pewnym momencie dojrzewają i powstają ich nowe odsłony. Świadomość, że za każdym z tych etapów stoją pracownicy i klienci daje poczucie odpowiedzialności, ale też spełnienia i dumy z wykonywanej pracy."
JACEK BORKOWSKI
„W Renault Group pracuję od 2011 roku. Pierwsze lata spędziłem w Departamencie Handlowym RCI, pracując z Dealerami przy sprzedaży produktów finansowych, szkoleniach i raportach, podróżując przy tym po naszym kraju. Następnie przeszedłem do Departamentu Kredytu dla Sieci, gdzie odpowiadałem za finansowanie stoków, ocenę finansową Dealerów - nie tylko w Polsce, ale i w Krajach Bałtyckich; przygotowywałem i podejmowałem także decyzje kredytowe kluczowych Klientów. Od 2020 roku jestem Szefem Działu Akceptacji RCI, gdzie wspieramy zakupy samochodów naszych marek, poznajemy lepiej naszych Klientów, podejmujemy decyzje kredytowe, aktywujemy kontrakty i rejestrujemy leasingowane samochody dla naszych Klientów. Czas w Grupie Renault leci bardzo szybko i zdecydowanie nie ma czasu na nudę. To co motywuje- także mnie - to fakt, że rozwijam się zawodowo i na pewno lubię to co robię! Gdybyś chciał rozwijać swoją karierę w Grupie Renault, poznać ciekawych ludzi w biurze czy w Sieci Dealerskiej, to zdecydowanie znajdziesz tu mnóstwo takich okazji i możliwości, wiele różnorodnych stanowisk pracy, dedykowane szkolenia, szeroki wachlarz benefitów oraz elastyczny grafik pracy.”
KRZYSZTOF OLSZEWSKI
„Moją ulubioną rzeczą jest nieprzewidywalność pracy z klientami R3. W sieci klientów R3 nie ma standardów i można oczekiwać wszystkiego. W ten sposób należy osiągnąć bardzo ambitne cele komercyjne. Poziom wyzwania jest bardzo wysoki. Spotkania z klientami są bardzo zróżnicowane. Niektóre z nich to prestiżowe spotkania z prezesami dużych hurtowni motoryzacyjnych. Inne spotkania to małe, brudne serwisy mechaniczne, ale bardzo związane z Renault. Każdy klient potrzebuje zupełnie innych argumentów, aby dokonać zakupów. Wieloletnie doświadczenie w Sodicam oraz liczne szkolenia handlowe pomagają mi dostosować mój sposób bycia i argumenty do każdego klienta. Praca jest ciężka, ale fajna. Daje możliwość dokonywania wielu własnych wyborów i planowania strategii, ale tylko pod warunkiem osiągnięcia zamierzonych celów. Musisz także ściśle współpracować z działami hurtowymi R1, rozwijać i motywować VPR oraz bardzo dokładnie raportować. Bez świetnej relacji z działem hurtowym R1 sukces nie jest możliwy. Trudności spowodowane są częstymi brakami dostępności części w naszym magazynie, ciągłymi zmianami cen oraz koniecznością utrzymania dealera w dobrej kondycji. Kiedy jest to bardzo trudne, mówimy w Sodicam: mamy po co żyć."
Nie wiesz jak zmienić oponę? Nie ma problemu.
Niektórzy z naszych pracowników nie mają nawet prawa jazdy. Ale wszyscy kierujemy się tym samym: pasją. Pasja, która wynika z naszej wspólnej misji: uczynić mobilność zrównoważoną i dostępną dla wszystkich na całym świecie. Jeśli interesuje Cię przyszłość mobilności, czytaj dalej.
jesteśmy w
39
krajach
zatrudniamy
156000
pracowników
posiadamy
21
specjalizacji
Strategia Grupy Renault to ambitny program transformacji, polegający na odejściu od wolumenu do wartości.