Renault partnerem premium
Roland-Garros
Renault x Roland-Garros
Renault i Roland-Garros mają te same korzenie: narodziły się we Francji z silnymi ambicjami międzynarodowymi. Obie marki łączą wspólne wartości: „Made Of France”, pasja i odwaga.
Partnerstwo Renault i Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT) opiera się na dwóch filarach: zrównoważonej mobilności i odpowiedzialności społecznej.
Logo Renault będzie widoczne na siatkach pięciu głównych kortów przez cały czas trwania turnieju, od rund kwalifikacyjnych do finałów.
stacja ładowania
Aby móc ładować flotę pojazdów E-Tech 100% electric, Renault zainstalowało 40 punktów ładowania w pobliżu stadionu Roland-Garros na torze wyścigów konnych Paris-Longchamp.
Podczas turnieju przejechanych zostanie ponad 130 000 elektrycznych kilometrów.
zelektryfikowana flota
Zrównoważona mobilność jest kluczową kwestią dla obu marek.
Podczas turnieju zaangażowanie to znajdzie odzwierciedlenie w zapewnieniu floty skłdającej się z samochodów E-Tech 100% electric oraz E-Tech full hybrid, w ponad 80% zelektryfikowanej floty.
Renault przygotowuje również stoisko o powierzchni 150 m² w alejach Roland-Garros. Widzowie będą mogli zobaczyć w 100% elektryczne Renault 5 E-Tech.
carpooling
Renault, w ramach partnerstwa z Roland-Garros, uruchamia platformę wspólnego podróżowania, aby poprawić doświadczenia fanów tenisa, oferując im innowacyjne i ekologiczne rozwiązania transportowe.
Przed każdym meczem FFT zobowiązuje się poinformować posiadaczy biletów o możliwości dojazdu na stadion w ramach wspólnego przejazdu. Aby jeszcze bardziej ich zachęcić, pierwszym osobom, które zdecydują się na wspólny przejazd, zostanie zaproponowana możliwość bezpłatnego parkowania wokół Stade Roland Garros na czas trwania sesji*, a także zwiedzania stadionu.
*w zależności od dostępności miejsc
Aby uczcić współpracę ze słynnym turniejem tenisowym, Renault wprowadza Renault 5 E-Tech 100% electric w wersji specjalnej Roland-Garros.
Wygląd zewnętrzny pojazdu wyróżnia się elegancją i sportowym charakterem. W tej specjalnej edycji dostępne są cztery kolory: biała perła, niebieski nocturne, czarny etoile, a także ekskluzywny szary schiste matowy. W dolnej części przednich drzwi znajduje się logo Roland-Garros na tle grafiki „Krzyża Świętego Andrzeja”, nawiązującej do architektury stadionu.
Charakterystyczna jasnoszara tapicerka wewnątrz samochodu o drobnym wzorze inspirowana jest techniczną odzieżą sportową.