Nowe Renault ARKANA

Rewolucyjny SUV z dynamicznym napędem hybrydowym. 

Renault ARKANA SUV Coupé

Nowoczesny design nadwozia

Dynamiczny SUV

Nowa Arkana to przykład niepowtarzalnego hybrydowego stylu. Duży prześwit (190 mm), wysoka, atletyczna linia dolnej części nadwozia z muskularnymi, mocno zarysowanymi nadkolami idealnie wpisuje się w stylistykę sportowych SUV-ów. Wrażenie wzmacniają osłony z przodu i tyłu nadwozia oraz zabezpieczenia nadkoli. Opadająca linia dachu i powierzchni oszklonej sięgająca aż po tylną szybę współtworzy dynamiczną, smukłą sylwetkę i podkreśla charakter Arkany.

Przód samochodu

Grill Nowego Renault Arkana z dużym logo marki pośrodku nadaje modelowi elegancki, wyrafinowany wygląd, podkreślony chromowanymi elementami. Mocno zarysowana linia przedniego zderzaka podkreśla dynamiczny styl, a wyeksponowana osłona podwozia wzmacnia wrażenie solidności.

Sylwetka z profilu

Linia nadwozia widziana z boku jest jednym z najbardziej charakterystycznych wyróżników modelu. Pozwala już na pierwszy rzut oka rozpoznać Nową Arkanę z jej niepowtarzalną mieszanką elegancji, atletyzmu i dynamiki. Nowy model ma duże koła (17” lub 18”), długość 4 568 mm i wysokość 1 571 mm przy rozstawie osi 2 720 mm. Takie proporcje dodają sylwetce płynności. Klasę samochodu podkreślają chromowane boczne listwy ochronne i emblematy w przednich nadkolach.

Wersja R.S. Line

Arkana R.S. Line

Wersja R.S. Line

Arkana jest czwartym modelem w gamie Renault po Clio, Capturze i Megane, w którym pojawi się usportowiona wersja R.S. Line. Stawia ona na elegancję w sportowym wydaniu. Swój styl czerpie z DNA Renault Sport i kultowego Megane R.S. Wyrazisty charakter doskonale podkreśla utrzymanie stylistyki w ciemnej tonacji z czarnymi lakierowanymi elementami nadwozia oraz listwą F1 inspirowaną linią przedniego skrzydła bolidu Formuły 1.

Wyposażenie R.S. Line

Wersja R.S. Line ma dedykowany wystrój wnętrza z wykończeniem deski rozdzielczej i drzwi przypominającym karbon oraz czerwoną listwą w górnej części kokpitu. Na pokrytej skórą kierownicy i tapicerce ze skóry łączonej z Alcantarą znajdują się eleganckie czerwone sportowe przeszycia, którymi ozdobione są również panele drzwi. Na pasach bezpieczeństwa pojawia się delikatna czerwona linia, a całość dopełniają aluminiowe pedały i emblematy R.S. Line.

Design wnętrza

Nowe Renault Arkana zachwyca nowoczesnym i komfortowym wnętrzem, zapewniając wszystkim pasażerom optymalne warunki podróżowania.

Deska rozdzielcza

Kokpit Nowego Renault Arkana przyciąga wzrok elegancką konstrukcją doskonale wpisującą się w styl nadwozia i nowoczesną ergonomię. Duży 9,3” ekran dotykowy systemu Easy Link oraz 10,25” cyfrowe zegary pozwalają na intuicyjne korzystanie z wszystkich systemów auta, a wysokiej klasy wykończenia są miękkie i przyjemne w dotyku.

Komfort i przestronne wnętrze

Dzięki wysoko umieszczonemu fotelowi kierowca ma zapewniony komfort i ergonomię oraz poczucie bezpieczeństwa. Pasażerowie siedzący na tylnych miejscach mogą korzystać z wbudowanych w tył środkowej konsoli nawiewów powietrza. Nowa ARKANA ma niespotykanie przestronne wnętrze, zwiększone nachylenie oparcia kanapy gwarantuje komfortową podróż na tylnych miejscach, a promień na wysokości kolan wynoszący 211 mm i miejsce na stopy (305 mm) to doskonałe wartości w tym segmencie.

Tapicerka

Wnętrze Nowego Renault Arkana jest jeszcze piękniejsze dzięki nowym wzorom tapicerek. Wersja Zen posiada tapicerkę tkaninową, a Intens tapicerkę ze skóry ekologicznej łączonej z tkaniną lub opcjonalnie elegancką tapicerkę skórzaną z jasnymi elementami. Wersja R.S. Line jest natomiast wyposażona w tapicerkę ze skóry łączonej z Alcantarą ze sportowymi czerwonymi akcentami.

Pojemny bagażnik

Pod względem możliwości załadunku Nowe Renault Arkana dysponuje bardzo pojemnym bagażnikiem (513 litrów w wersji TCe i 438 litrów w wersji E-TECH Hybrid). Podłogę bagażnika można w zależności od potrzeb umieścić w dolnym położeniu, żeby zwiększyć jego pojemność lub w górnym, żeby było łatwiej załadować ciężkie bagaże. W tej konfiguracji po złożeniu tylnej kanapy (składanej w układzie 1/3-2/3) możemy uzyskać całkowicie płaską podłogę.