osiągiRenault 5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E uosabia absolutną sportową pasję. Najmocniejszy i najbardziej wydajny model w historii marki*.

*oczekiwanie na homologację

Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980

dane techniczne

silnik2 silniki elektryczne między tylnymi kołami4-cylindrowy silnik benzynowy turbo, umieszczony centralnie z tyłu, 5-biegowa ręczna skrzynia biegów
napędna tylne kołana tylne koła
moc maksymalna540 KM (400 kW)*160 KM przy 6 000 obr./min
maksymalny moment4800 Nm*206 Nm
stosunek masy do mocy2,7 kg/KM6 kg/KM
platformadostosowana do indywidualnych potrzeboparta na Renault 5

masa i wymiary

długość4,08 m3,66 m
szerokość2,03 m1,75 m
wysokość1,38 m1,32 m
rozstaw osi2,57 m2,43 m
masa własna (pojazdu gotowego do jazdy)1450 kg*970 kg
stosunek masy do mocy2,7 kg/KM6 kg/KM

osiągi

od 0 do 100 km/hmniej niż 3,5 s*6,9 s
od 0 do 200 km/hmniej niż 9 s*/
od 80 do 120 km/hmniej niż 2 s*/
400 mmniej niż 11 s*15 s
1000 mmniej niż 20 s*27,8 s
prędkość maksymalna270 km/h*ponad 200 km/h

cechy elektryczne

szacunkowy zasięg zgodnie z WLTPponad 400 km*/
moc ładowania AC11 kW/
moc ładowania DCdo 350 kW/
czas ładowania DC od 15 do 80%15 min* w punkcie 300kW DC/
napięcie800 V/
pojemność akumulatora (użytkowa)70 kWh/
etykieta ekologiczna0/

*specyfikacja techniczna może ulec zmianie do czasu homologacji pojazdu

dowiedz się więcej

wyjątkowe osiągi

Renault 5 Turbo 3E

sportowy charakter do potęgi

Podwójny silnik elektryczny rozwija moc 540 KM (400 kW) i pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w mniej niż 3,5 sekundy, z prędkością maksymalną 270 km/h na torze. Duch turbo powraca z radykalnymi osiągami.

potężny moment obrotowy dostępny bezzwłocznie

Dwa silniki napędzające tylne koła generują łączny moment obrotowy 4800 Nm, dostępny natychmiast, zapewniając błyskawiczne i ciągłe przyspieszenie. Specjalne opony zamontowane na 20-calowych felgach zapewniają doskonałą przyczepność. Jeszcze bardziej radykalny przycisk „overtake” na kierownicy uruchamia dodatkowe zasoby mocy podczas wyprzedzania.

innowacyjna technologia silniki-koła

Umieszczając każdy z dwóch silników w tylnych kołach, cała ich moc jest wykorzystywana bez strat, co zapewnia optymalną reaktywność i lepszą efektywność energetyczną. Technika ta redukuje liczbę części i wagę, poprawiając w ten sposób zwinność, osiągi i zasięg Renault 5 Turbo 3E. Możliwość kontrolowania rozdziału momentu obrotowego na każde koło zapewnia optymalną kontrolę trakcji, przyczepność i zwinność.

zapierająca dech w piersiach zwinność

Renault 5 Turbo 3E

wyjątkowa konstrukcja

Konstrukcja nośna z włókna węglowego łączy lekkość i sztywność, w konstrukcji o spektakularnym stosunku długości do szerokości wynoszącym 2 (4,08 m długości na 2,03 m szerokości). Renault 5 Turbo 3E jest tak samo szerokie jak supersamochód, ale krótsze o kilkadziesiąt centymetrów, co może przysporzyć mu miano mini-supersamochodu.

jazda pełna wrażeń

Przy masie własnej 1450 kg i mocy 540 KM na tylnych kołach, Renault 5 Turbo 3E oferuje wyjątkowy stosunek mocy do masy wynoszący 2,7 kg/KM. Rozstaw osi 2,57 m i obniżony środek ciężkości dzięki akumulatorowi w podłodze zapewniają maksymalną zwinność.

prowadzenie w zależności od potrzeb

Dostępnych jest kilka trybów jazdy. Na torze tryb „race”1 i funkcja „drift assist”2 w połączeniu z rajdowym hamulcem ręcznym pozwalają na jazdę w poślizgu w ostrych zakrętach. Na drodze zachowanie pojazdu można dostosować między komfortem a dynamiką za pomocą trybów „normal”, „sport” i „snow”3.

1wyścig

2poślizg kontrolowany, z 3 poziomami wspomagania

3śnieg

elektryczny temperament

Renault 5 Turbo 3E

wyjątkowa platforma

Najlepsze kompetencje i know-how Renault Group są zaangażowane w rozwój Renault 5 Turbo 3E. Aluminiowa platforma została opracowana specjalnie przez inżynierów Alpine Cars, aby była jak najlżejsza i zapewniła mu maksymalną zwinność.

dostępny zasięg

Akumulator o pojemności 70 kWh umieszczony pod podłogą zapewnia szacowany zasięg WLTP ponad 400 km* na drodze i fenomenalną moc na torze. Osiągi na wysokim poziomie w każdych warunkach.
* specyfikacja techniczna może ulec zmianie do czasu homologacji pojazdu

superszybkie ładowanie

Akumulator obsługuje ultraszybkie ładowanie dzięki infrastrukturze 800 V i mocy do 350 kW DC. Wystarczy 15 minut, aby naładować akumulator od 15% do 80%.

potrzebujesz dodatkowych informacji?