Potrzebujesz więcej informacji na temat systemu Radio Connect R&Go ?
Bluetooth, aktualizacja, nawigacja… Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Parowanie telefonu z Androidem z radioodtwarzaczem:
Parowanie iPhone’a z radioodtwarzaczem:
Aby utworzyć skróty na stronie głównej, przejdź do strony tworzenia skrótów, na której znajduje się sześć ikon „+”. Naciśnij przycisk „+”.
Możesz dodać skróty do aplikacji, swoich kontaktów, funkcji R&Go, a nawet ulubionych stacji radiowych.
Uwaga: aby dodać skrót do ulubionej stacji radiowej, połączenie Bluetooth pomiędzy aplikacją R&Go i odbiornikiem radiowym musi być aktywne.
Po zaktualizowaniu aplikacja R&Go może nie otwierać się prawidłowo na iPhone’ach. Aby rozwiązać ten problem, całkowicie odinstaluj aplikację, a następnie przejdź do sklepu Apple Store i ponownie pobierz aplikację R&Go.
Porada: podczas wyszukiwania w sklepie Apple Store wystarczy po prostu wpisać słowo Renault.
W menu widżetu wybierz opcję wyświetlania widżetu określającego styl jazdy
Widżet w czasie rzeczywistym pomaga w uzyskaniu bardziej płynnej i ekonomicznej jazdy mającej na celu ograniczenie emisji CO2
Na szczycie okręgu widoczny jest poziom przyspieszenia (na zielono, pomarańczowo, czerwono), a w środku znajduje się buźka oceniająca styl jazdy
W dolnej części okręgu znajduje się poziom przewidywania (na niebiesko), a po środku czas bez przyspieszania
Kompatybilne smartfony:
Niekompatybilne smartfony:
Wybierz swoją ulubioną aplikację do nawigacji:
Logo WAZE jest domyślnie widoczne na stronie skrótów.
W menu nawigacji > parametry nawigacji wybierz aplikację WAZE jako domyślną aplikację nawigacji i wybierz wyświetlanie widżetu nawigacji w menu widżetu.
Aby korzystać z widżetu WAZE z poziomu widżetu R&Go, musisz mieć zainstalowaną na smartfonie aplikację WAZE. Jeśli nie masz jej na swoim smartfonie, nastąpi przekierowanie na stronę aplikacji w sklepie Google Play lub Apple Store.
Widżet WAZE wyświetla następujące informacje:
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!
Zespół Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Aby zaoszczędzić czas, sprawdź wersję oprogramowania multimedialnego zainstalowaną w Twoim pojeździe. Można to znaleźć na ekranie ustawień.
Wyślij pytanie przez formularz online
Zapoznaj się z naszymi przewodnikami
Chcesz wiedzieć więcej?