Ponieważ akumulator trakcyjny pojazdu w full hybrid E-Tech nie wymaga żadnej szczególnej interwencji, obsługa serwisowa pojazdu hybrydowego odbywa się według programu bardzo podobnego do programu pojazdu spalinowego.
Zmieniając tryby jazdy, części zużywające się silnika benzynowego zużywają się mniej, ponieważ są mniej używane. Dlatego typowe dla silnika spalinowego naprawy i wymiany są wykonywane znacznie później w cyklu życia pojazdu.
Zarządzanie technologiami hybrydowymi jest już opanowane przez ponad 30 000 pracowników sieci Renault. Dzięki temu warsztaty lub dealerzy Renault w Twojej okolicy mogą z łatwością zająć się spalinowymi lub elektrycznymi elementami Twojego pojazdu.
Twoje pytania na temat obsługi serwisowej samochodu hybrydowego
Nie, wręcz przeciwnie, samochody hybrydowe uznawane są za wymagające niewielkiej obsługi serwisowej z 2 głównych powodów:
poznaj również