ambasadorka Renault
Anna Dereszowska
Renault Polska zaprosiło ambasadorkę marki Annę Dereszowską oraz przedstawicieli mediów na testy najnowszej generacji modelu Captur. Renault Captur trafi do polskich salonów w styczniu przyszłego roku. Goście mieli okazję przetestować auto na drogach województwa lubelskiego.
Captur jest prekursorem na rynku miejskich SUV-ów
Samochód szybko stał się bestsellerem w swojej klasie, zarówno we Francji, jak i w innych krajach europejskich. W latach 2013-2018 był również najlepiej sprzedającym się autem w swojej klasie w Polsce. Nowa odsłona pojawi się w polskich salonach w styczniu 2020 r. Captur przeszedł prawdziwą rewolucję, która wyniosła go na zupełnie nowy poziom technologiczny i jakościowy. Parametry użytkowe są godne modeli z wyższego segmentu. Captur będzie również modelem oferowanym z hybrydowym napędem E-Tech plug-in, skonstruowanym na bazie technologii opracowanej przez Renault w ramach Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi.
Captur został wyposażony w nowy system multimedialny EASY LINK z łącznością online i ekosystem Renault CONNECT. Captur, podobnie jak Clio, jest jednym z pierwszych modeli z segmentu B z tak szeroką ofertą systemów wspomagania prowadzenia. Dzięki nim będzie w przyszłości możliwa jazda autonomiczna. Captur może pochwalić się również doskonałymi wynikami testów bezpieczeństwa Euro NCAP, w których uzyskał najwyższą ocenę pięciu gwiazdek.