NOWE RENAULT MASTER JUŻ DOSTĘPNE W POLSCE

Master
  • Nowy Master jest już oferowany w Polsce w cenie od 133 400 PLN netto
  • Oferta obejmuje cztery silniki wysokoprężne Blue dCi o mocy od 105 do 170 KM
  • Jeden atrakcyjny poziom wyposażenia: extra

 

Nowe Renault Master, zaprezentowane na ostatnich targach Solutrans w Lyonie 21 listopada ubiegłego roku i zaprojektowane, tak aby „dotrzeć dalej, przewieźć więcej i wydać mniej”, jest już dostępne do zamówienia w Polsce.
 

Master

Od momentu debiutu rynkowego w 1980 roku sprzedano ponad trzy miliony egzemplarzy Renault Master, wyprodukowanych bez wyjątku we Francji, w zakładzie w Batilly w pobliżu Metz. Będący tradycyjnym liderem na rynku europejskim i polskim Nowy Master jest oddebiutu rynkowego oferowany w szerokiej gamie wersji, aby zaspokoić wszelkie potrzeby transportowe użytkowników biznesowych w strefach miejskich i na długich dystansach. W pełnej ofercie przewidzianych jest ponad 40 fabrycznych wersji nadwoziowych, wzbogaconych o nieograniczoną liczbę możliwych adaptacji.

 

Samochód dostępny będzie z ładownością zwiększoną nawet do 2,4 tony i przestrzenią ładunkową o pojemności od 10,8 do 22 m3, w wersji przednio- i tylnonapędowej, z szerokością otworu załadunku i długością przestrzeni ładunkowej, które są jednymi z największych w segmencie.

Master

Poziomy wyposażenia

Nowy Master jest furgonem następnej generacji o wzorcowych w tym segmencie parametrach użytkowych pod względem zużycia paliwa, innowacyjności i wyposażenia, dostępnym w bogato wyposażonej już w standardzie wersji extra. Wybrane elementy wyposażenia standardowego wersji extra:

 

  • system multimedialny openR link 10" z bezprzewodową
  • replikacją smartfona
  • światła mijania oraz do jazdy dziennej LED
  • klimatyzacja sterowana manualnie
  • czujniki parkowania tylne
  • system automatycznego hamowania awaryjnego
  • system utrzymania pasa ruchu
  • regulator prędkości z ogranicznikiem
  • fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacą odcinka lędźwiowego
  • kanapa 2-miescowa typu "mobilne biuro" ze schowkiem.
     
Master

Silniki i ceny

Nowy Master jest najbardziej efektywnym energetycznie samochodem w swojej klasie dzięki konstrukcji nadwozia typu „Aerovan” ze zmniejszonym o 20% współczynnikiem SCx i jedynym modelem w tej kategorii montowanym we Francji. Wszystkie wersje są produkowane na tej samej linii montażowej w zakładzie w Batilly, co zapewnia większą elastyczność w dostosowywaniu produkcji do popytu. Produkcja silników, skrzyń biegów oraz montaż akumulatorów również odbywa się we Francji, gdzie ma swoją siedzibę 84% dostawców.

 

Nowy Master jest dostępny z czterema wersjami wysokoprężnego silnika Blue dCi o mocy 105, 130, 150 i 170 KM, współpracującego z mechaniczną skrzynią biegów. Cechują się one znacznie obniżonym zużyciem paliwa (średnio o 1,5 l/100 km) i niższym (o 39 g/km) poziomem emisji CO2, pozwalającym utrzymać się poniżej granicy 200 g/km. Automatyczna, 9-stopniowa skrzynia biegów trafi do sprzedaży pod koniec bieżącego roku.
 

Master
Ceny wersji podstawowej (z silnikiem Blue dCi 105) dla poziomu wyposażenia extra zaczynają się od 133 400 PLN netto.

Nowy Master, ustanawiający nowe standardy w segmencie elektrycznych furgonów w Europie, dostępny będzie w wersji E-Tech 100% electric z dwoma typami baterii trakcyjnych, o pojemności 40 kWh (z zasięgiem do jazdy miejskiej) bądź 87 kWh (na dłuższe trasy), pozwalającym zaspokoić wszelkie potrzeby z rekordowym zasięgiem nawet 460 km1.

Master

Nowe Renault Master E-Tech 100% electric może poszczycić się rekordowymi parametrami użytkowymi: ładownością 1625 kg (w wersjie DMC 4t) z prawem jazdy B, zasięgiem do 460 km1 i możliwością holowania przyczepy o masie do 2,5 tony. Zużycie energii pozostaje umiarkowane i w wersji z akumulatorem o pojemności 87 kWh wynosi nawet jedynie 21 kWh/100 km w cyklu WLTP, dzięki innowacyjnemu systemowi regulacji temperatury. Szybkie ładowanie prądem stałym z terminali o mocy 130 kW pozwala odzyskać 229 km zasięgu w 30 minut. Ładowanie od 10% do 100% z domowych źródeł zasilania zajmuje mniej niż cztery godziny w przypadku terminala AC typu Wallbox 22 kW.

1 W cyklu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Wersje spalinowe z mechaniczną skrzynią biegów są już dostępne do zamawiania w Polsce, a pierwsze dostawy zostały zaplanowane na wrzesień br. Wersje elektryczne będzie można zamówić jeszcze tego lata. Natomiast wersje spalinowe z automatyczną skrzynią biegów powinny trafić do sprzedaży w ostatnim kwartale 2024 roku.

CENY KATALOGOWE NETTO W PLN
NOWY MASTER FURGON FWD
SILNIK typ nadwozia DMC EXTRA
2.0 dCi 105 L2H2 3300 kg 133 400
2.0 dCi 130 134 900
2.0 dCi 105 3500 kg 135 000
2.0 dCi 130 136 500
2.0 dCi 150 140 900
2.0 dCi 170 143 700
2.0 dCi 130 L3H2 3300 kg 136 100
2.0 dCi 130 3500 kg 137 700
2.0 dCi 150 142 100
2.0 dCi 170 144 900