silniki hybrydowe

silnikRenault Clio E-Tech full hybrid

SILNIK E-TECH FULL HYBRID 145 KM

Samochód hybrydowy bez konieczności ładowania: do 80% jazdy w trybie elektrycznym w mieście bez konieczności podłączania do prądu. Zdecydowanie lepsze wrażenia z jazdy przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa nawet o 40% i emisji CO₂*.

SILNIK BENZYNOWY

Ekonomiczny w zakupie i eksploatacji silnik benzynowy TCe 90.

SILNIK TCE ECO-G 100

Instalacja dwupaliwowa benzyna i LPG - alternatywa pozwalająca zmniejszyć emisję CO₂ i zaoszczędzić przy dystrybutorze podczas wszystkich podróży po Europie. Ciesz się jego wszechstronnością dzięki zasięgowi do 1 100 km**

* czas jazdy, zależny od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault 2022 / dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem spalinowym i w zależności od stylu jazdy, zgodnie z protokołem WLTP cykl miejski, marzec 2023 r.
** WLTP cykl mieszany, marzec 2023 r

E-Tech full hybrid

Youtube jest nieaktywny. Zezwól na umieszczanie plików cookies dotyczących mediów społecznościowych w celu uzyskania dostępu do treści wideo.

to, co najlepsze w hybrydzie

Do 80% tras w mieście w trybie elektrycznym i oszczędność do 40% paliwa. Nie trzeba żadnych kabli, akumulator ładuje się automatycznie podczas zwalniania i hamowania.

145 KM

silnik E-Tech full hybrid

80 %

jazdy w mieście w trybie elektrycznymw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023

40 %

oszczędności na paliwiew przypadku silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem spalinowym i w zależności od stylu jazdy, według protokołu WLTP w cyklu miejskim, marzec 2023 r.

900 km

zasięguw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy - źródło WLTP cykl mieszany, marzec 2023

technologia - silnik - Renault Clio E-Tech full hybrid

technologia

Clio E-Tech full hybrid łączy dwa silniki elektryczne z silnikiem benzynowym. Wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów nadaje priorytet trybowi w 100% elektrycznemu i włącza silnik spalinowy, gdy wymagają tego warunki na drodze.

podstawowe funkcje - silnik - Renault Clio E-Tech full hybrid

podstawowe funkcje

Silnik E-Tech full hybrid o mocy 145 KM oferuje dynamiczny, w 100% elektryczny rozruch i szybkie przyspieszenie. Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu odzyskującemu energię, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania.

mniejsze zużycie paliwa - silnik - Renault Clio E-Tech full hybrid

mniejsze zużycie paliwa

Oszczędzaj do 40% na paliwie w mieście i ciesz się łącznym zużyciem paliwa na poziomie 4,1 l/100 km (wg protokołu WLTP z marca 2023 r., może się różnić w zależności od wersji i opcji).

emisje CO₂ - silnik - Renault Clio E-Tech full hybrid

emisja CO₂

Bardziej wydajne i przyjazne środowisku nowe Clio E-Tech full hybrid charakteryzuje się mniejszą emisją CO₂ do 93 g/km (według protokołu WLTP z marca 2023 r., może się różnić w zależności od wersji i opcji).

klasyfikacja crit'air - silnik - Renault Clio E-Tech full hybrid

klasyfikacja crit'air

Clio E-Tech full hybrid posiada etykietę Crit’air 1 i dzięki temu może jeździć nawet w przypadku wzrostu zanieczyszczenia. Prawdziwa zaleta w niektórych dużych miastach.

silnik benzynowy

benzyna lub diesel - silnik -Renault Clio E-Tech full hybrid

benzyna

Renault Clio oferuje silnik benzynowy TCe 90: wydajność i przyjemność z jazdy.

technologia

Renault Clio dostępne jest z silnikiem TCe90, wyposażonym w łańcuch rozrządu, aby zmniejszyć koszty obsługi.

podstawowe funkcje

Jeżeli oczekujesz maksymalnej wszechstronności wybierz silnik benzynowy TCe 90. Ten silnik najnowszej generacji oferuje optymalne zużycie paliwa zarówno na drogach lokalnych, jak i autostradach.

LPG

lpg - silnik - Renault Clio E-Tech full hybrid

wydajność bez kompromisów

Mniejsza emisja CO2, dostępność paliwa w całej Europie i oszczędności w zużyciu paliwa. Wszystko to bez uszczerbku dla przyjemności z jazdy i przy zwiększonym zasięgu do 1100 km z obu zbiorników (w zależności od stylu jazdy - źródło WLTP w cyklu mieszanym, marzec 2023 r.).

technologia

Z nowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 100 KM/170 Nm, Renault Clio oferuje zaawansowaną instalację dwupaliwową benzyna/LPG. Bez ograniczeń w ruchu, dzięki etykiecie cri’ air 1, ani w parkowaniu dzięki systemom bezpieczeństwa.

podstawowe funkcje

Renault Clio w wersji LPG wyposażone w 6-biegową manualną skrzynię biegów, oferuje szybkość reakcji, elastyczność i spokój: układ wtryskowy silnika wybiera paliwo w zależności od jego dostępności. Dzięki temu możesz cieszyć się większym zasięgiem dochodzącym do 1 100 km