energy control

gama w 100% hybrydowaRENAULT AUSTRAL

silnik E-Tech full hybrid

Do 40%* oszczędności paliwa dzięki silnikowi E-Tech full hybrid. W mieście, poruszasz się do 80%** czasu jazdy w trybie elektrycznym. Bateria ładuje się podczas zwalniania i hamowania, bez potrzeby korzystania z gniazdka elektrycznego.

silnik mild hybrid

Nowoczesna technologia dostępna w silnikach mild hybrid 12 V. Elektryfikacja towarzyszy silnikowi podczas przyspieszania.

*dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.

**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022

porównaj silniki

Pełna gama silników w 100% hybrydowych do wyboru: E-Tech full hybrid, najbardziej wydajny na rynku, oraz mild hybrid dostępny w dwóch wersjach.

  E-Tech full hybrid 200 mild hybrid 160
technologia

1 akumulator

+ 2 silniki elektryczne

+ 1 silnik spalinowy

1 akumulator 12 V

+ 1 silnik spalinowy

zmniejszenie zużycia paliwa vs. silnik bez elektryfikacji
do 40%* do 8%
zużycie paliwa 4,6 - 4,7 l/100 km 6,1 - 6,5 l/100 km
emisja CO2 102 - 110 g/km 138 - 154 g/km
odzyskiwanie energii w trakcie zwalniania i hamowania tak tak
wzmocnione odzyskiwanie energii tak nie
elektryczne wspomaganie silnika spalinowego tak tak
jazda w mieście w trybie elektrycznym do 80%** tras dzięki odzyskiwaniu energii nie

*dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.

**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022

E-Tech full hybrid

Youtube jest nieaktywny. Zezwól na umieszczanie plików cookies dotyczących mediów społecznościowych w celu uzyskania dostępu do treści wideo.

to co najlepsze w hybrydzie

  • silnik nowej generacji E-Tech full hybrid
  • do 80%* czasu jazdy po mieście w trybie elektrycznym
  • do 40%** zmniejszenie zużycia paliwa
  • zmniejszenie emisji CO2
  • natychmiastowe i dynamiczne przyspieszanie

 

 

*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022
**dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.

technologie

Układ napędowy E-Tech full hybrid zastosowany w nowym Renault Austral tworzą dwa silniki elektryczne i silnik spalinowy, połączone z automatyczną skrzynią biegów.

podstawowe funkcje

Rozruch odbywa się automatycznie w trybie elektrycznym, zapewniając natychmiastowe przyspieszenie podczas ruszania. Dzięki hamowaniu odzyskowemu akumulator ładuje się podczas jazdy. Możliwe jest również odzyskanie większej ilości energii dzięki czterem trybom regeneracji sterowanym przez łopatki za kierownicą.  Zużycie paliwa na poziomie 4,6 l / 100 km i emisja CO₂ wynosząca zaledwie 104 g / km.*

*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.

mild hybrid

generacja mild hybrid - silniki - Renault Austral E-Tech full hybrid

nowa generacja mild hybrid

  • akumulator 12 V 
  • 160 KM z funkcją wspomagania rozruchu 
  • czterocylindrowy turbodoładowany silnik benzynowy 1,3 l

technologie

Silnik benzynowy 1,3 l Turbo z bezpośrednim wtryskiem jest wyposażony w filtr cząstek stałych i układ mild hybrid 12 V. Oferując moc 160 KM, technologia ta obejmuje alternatywny system rozruchu połączony z akumulatorem litowo-jonowym, który zapewnia regenerację energii podczas faz zwalniania.

podstawowe funkcje

Ogranicza wpływ faz zużycia energii podczas rozruchu lub przyspieszenia. Pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2, zapewniając jednocześnie płynniejsze ponowne ruszanie i lepszy komfort jazdy.