Do 40%* oszczędności paliwa dzięki silnikowi E-Tech full hybrid. W mieście, poruszasz się do 80%** czasu jazdy w trybie elektrycznym. Bateria ładuje się podczas zwalniania i hamowania, bez potrzeby korzystania z gniazdka elektrycznego.
Nowoczesna technologia dostępna w silnikach mild hybrid 12 V. Elektryfikacja towarzyszy silnikowi podczas przyspieszania.
*dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.
**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022
Pełna gama silników w 100% hybrydowych do wyboru: E-Tech full hybrid, najbardziej wydajny na rynku, oraz mild hybrid dostępny w dwóch wersjach.
E-Tech full hybrid 200 | mild hybrid 160 | |
---|---|---|
technologia | 1 akumulator + 2 silniki elektryczne + 1 silnik spalinowy |
1 akumulator 12 V + 1 silnik spalinowy |
zmniejszenie zużycia paliwa vs. silnik bez elektryfikacji |
do 40%* | do 8% |
zużycie paliwa | 4,6 - 4,7 l/100 km | 6,1 - 6,5 l/100 km |
emisja CO2 | 102 - 110 g/km | 138 - 154 g/km |
odzyskiwanie energii w trakcie zwalniania i hamowania | tak | tak |
wzmocnione odzyskiwanie energii | tak | nie |
elektryczne wspomaganie silnika spalinowego | tak | tak |
jazda w mieście w trybie elektrycznym | do 80%** tras dzięki odzyskiwaniu energii | nie |
*dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.
**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022
to co najlepsze w hybrydzie
*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022
**dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.
technologie
Układ napędowy E-Tech full hybrid zastosowany w nowym Renault Austral tworzą dwa silniki elektryczne i silnik spalinowy, połączone z automatyczną skrzynią biegów.
podstawowe funkcje
Rozruch odbywa się automatycznie w trybie elektrycznym, zapewniając natychmiastowe przyspieszenie podczas ruszania. Dzięki hamowaniu odzyskowemu akumulator ładuje się podczas jazdy. Możliwe jest również odzyskanie większej ilości energii dzięki czterem trybom regeneracji sterowanym przez łopatki za kierownicą. Zużycie paliwa na poziomie 4,6 l / 100 km i emisja CO₂ wynosząca zaledwie 104 g / km.*
*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.
nowa generacja mild hybrid
technologie
Silnik benzynowy 1,3 l Turbo z bezpośrednim wtryskiem jest wyposażony w filtr cząstek stałych i układ mild hybrid 12 V. Oferując moc 160 KM, technologia ta obejmuje alternatywny system rozruchu połączony z akumulatorem litowo-jonowym, który zapewnia regenerację energii podczas faz zwalniania.
podstawowe funkcje
Ogranicza wpływ faz zużycia energii podczas rozruchu lub przyspieszenia. Pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2, zapewniając jednocześnie płynniejsze ponowne ruszanie i lepszy komfort jazdy.