E-Tech full hybrid
Wybierz to, co najlepsze w technologii hybrydowej Renault. W obszarach miejskich można korzystać nawet w 80% z napędu elektrycznego¹ i zaoszczędzić do 40% paliwa², jednocześnie zmniejszając emisję CO₂.
1 w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.
2 E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid, zgodnie z protokołem WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.
silnik
145 KM
E-Tech full hybrid
do
1000 km
zasięguE-Tech full hybrid 145 z pełnym bakiem, według danych WLTP
od
4,7 l/100 km
zużycie paliwaw cyklu WLTP
do
80 %
jazdy w mieście w trybie elektrycznymw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy/źródło wewnętrzne Renault/2023
technologia E-Tech full hybrid
Renault Symbioz łączy silnik elektryczny z wydajnym silnikiem spalinowym, które w razie potrzeby działają na zmianę lub jednocześnie. Wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów przystosowana do całkowicie elektrycznej jazdy.
hamowanie rekuperacyjne
Ciesz się dynamicznym, responsywnym przyspieszeniem Renault Symbioz przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji CO2. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator naładuje się automatycznie w fazie hamowania i zwalniania. Nie ma potrzeby podłączać samochodu do gniazda elektrycznego.
zużycie
Poruszaj się Renault Symbioz na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście¹ i oszczędzaj do 40%² paliwa, przy zużyciu wynoszącym 4,7 l/100 km.
1 w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault/2023.
2 E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid, zgodnie z protokołem WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.
optymalizacja akumulatora
Twój samochód zna profil oraz topografię trasy i przewiduje, czy lepiej prowadzić pojazd w trybie spalinowym, hybrydowym czy w 100% elektrycznym, w zależności od danej sytuacji. Dzięki jeździe hybrydowej można zoptymalizować energię akumulatora i poprawić zużycie paliwa oraz zasięg samochodu Renault Symbioz.